New generation and Dissimilation arising of Tokyo Underground under the Covid-19. コロナの下で勃興する東京アンダーグラウンドの異化と最新世代 celebrate the launch of SONEmgzn based on dotsmark, give footages of three noise acts from ‘Corrosion’ the party of latest vision of rave, noise, and low-tech presented by HAIZAI ADUIO and Shimokitazawa Spread. […]dotsmarkを基盤とするウェブジンSONEmgzn。発足を記念するビデオコンテンツ第一波としてHAIZAI AUDIOと解放新平が仕掛けレイヴ、ノイズ、ロウテクの最新ヴィジョンを提示したパーティー”Corrosion”から3つのノイズアクトのフッテージをお見舞いする。 Wolf Creek@Tokyo 03.13.2022. [SONE mgzn #1] https://youtu.be/71680FJ09fA BLACKPHONE666 | 黒電話666 [GABBER TYPE] @Tokyo 03.13.2022 [SONE mgzn #2] https://youtu.be/KJpuTX7HCIs scum@Tokyo 03.13.2022 [SONE mgzn #3] https://youtu.be/1PaJQQKCDgo SONEmgzn Playlist https://youtube.com/playlist?list=PLp… — Wolf Creek Shota Izawa https://twitter.com/blind_d2000https://www.instagram.com/s.izawa2000 Ryo https://twitter.com/BD6500 ハイスクール時代に結成、未だ20代前半でありながらフィードバックとメタルジャンク、フィルタリング&ペダリングをプレイの領域にまで昇華した上で破壊的に結晶化していくステージングと徹底したライヴ主義で頭角を成すZ世代ノイズ代表。 ノイズミュージックの図式を塗り替えんと目論む世界中のレーベルからのリリースオファーやフェスティバル招聘を抱えながらCOVID-19に足止めを喰らうという逆境をモノともせず、表層的には純然たるノイズでありながらノイズを超えた価値を事あるごとに見出され続けている鬼子である。 Formed in high school and still in their early twenties, they represent the generation Z of noise artists who have risen to prominence through their stage presence and thorough live performances that sublimate feedback, metal junk, filtering, and pedaling into the realm of playing and crystallize them in a destructive way. They have been stuck at COVID-19, despite having release offers and festival invitations from labels all over the world that are trying to redefine noise music, and they continue to be recognized for their value beyond noise, even though their music is pure noise on the surface. They are a devil children. — Cinematographer: 安部すみれ 井藤春花 新宅颯湖 Sound mastering engineer: dotphob Editor: YstkHrn